Afaceri cu parfum. Sarah Horowitz
august 1, 2019Aromaterapia între medicină, artă și JFenzi
august 15, 2019Sugeram în articolul nostru anterior „Afaceri cu parfum. Sarah Horowitz” că pentru a face avere cu parfmuri ai nevoie de multă muncă și dăruire, se pare că aceste două calități sunt ingredientul principal. Apoi, mai ai nevoie de perseverență și răbdare. S-ar putea să-ți fie indispensabili banii de investiții, dar pe aceștia îi poți obține de la familie sau prin credite. Noroc? În orice afacere ai nevoie de el.
Parfumuri bune, prețuri rezonabile, un brand mereu surprinzător: JFenzi
Revenim acum cu o altă opinie, tot din povestea vieții lui Sarah Horowitz, unul dintre cei mai renumiți parfumieri ai zilelor noastre. Exemplul dat de această femeie demonstrează și el că pentru orice afacere ai nevoie de propria creativitate, e nevoie de ceva ce te definește. Parfumiera despre care vorbim a venit cu ceva atât de nou, încât s-a impus repede în lumea celor care fac parfumuri „indie”.
Gânduri intime cu parfum de neuitat
Sarah a preluat conceptul de jurnal zilnic al fetelor adolescente și l-a combinat cu un altceva specific și netransmisibil, respectiv propriul miros. Da, fiecare persoană are propria aromă, fiecare se definește printr-un anumit parfum. A rezultat Biography – Scents of Self, acel quelque choses care a i-a dat lui Sarah un statut deosebit.
„Biografie – Mirosurile sinelui” este de fapt un parfum compus din patru componente principale. Acestea, amestecându-se între ele, în proporții diferite, dau mirosuri și senzații unice. Domnișoara (sau doamna) care își combină cele patru straturi își va nota proporțiile, compoziția, ziua și locul unde a purtat compoziția. Astfel, jurnalul intim va putea să-i rețină impresiile, efectele propriului parfum asupra partenerilor, asupra asistenței.
Ideea de parfum în patru straturi care combinate în mod specific dau rezultate diferite, un parfum personalizabil în funcție de starea de spirit dacă vreți, nu s-ar fi putut realiza fără o cunoaștere temeinică a efectului specific fiecărei esențe asupra întregului. Deci Biography – Scents of Self este compus din:
- Perfect Veil; stratul care ar trebui să fie a doua dvs. piele, are la bază lămâia, vanilia și moscul;
- Scents of Awakening; sau parfumul începutului de zi; un amestec de fructe tropicale și ghimbir la care se adaugă moscul;
- Scents of Harmony; aroma armoniei dată de gardenia hawaiană, mirosul de crin și eternul mosc…;
- Scent of Passions; s-ar putea spune că pasiunea este dată de acest amestec de ambră, lemn de santal și vanilie.
Așadar, pentru a avea o aură extraolfactivă mereu schimbătoare, ceva care să vă definească și să vă zăpăcească audiența, încercați Biography – Scent of Self.
Promovarea în mediul online
Promovarea unui parfum, ca dealtfel a oricărui produs, în mileniul trei, nu se poate face fără a ține cont de mediul online. Sarah Horowitz nu face excepție și, asemeni tuturor oamenilor care investesc în imaginea firmei lor, apelează la bloggeri, la influenceri, la freelanceri. Astfel, parfumiera se folosește din plin de site-urile de specialitate, își programează interviuri și oferă „consultanță”.
Printre cele mai uzuale metode de promovare a parfumurilor Sarah Horowitz este apelarea la YouTube. Cum puteți vedea și în acest „interviu” realizat de Sandra Bennett. De unde realizați că inventivitatea rezultă și din felul în care-ți alegi colaboratorii.