Parfum Scandal și miros de Trump
februarie 15, 2019Parfum pentru regine? Pentru vedete? Nu neapărat…
martie 12, 2019Există un soi de parfumuri care nu se dau cu una, cu două, adică nu-ți vine ușor în minte să-ți dai cu el pe tine. Mai ales dacă ieși în lume. Sau, mai bine zis, poate doar dacă te duci într-un loc anume-ți dai cu ceva neobișnuit…
Spuneam în articolul de data trecută, respectiv în „Parfum Scandal și miros de Trump”, că personajul Kramer din serialul Seinfeld inventase propriul lui parfum, dar nu-l cumpăra nimeni. Desigur, Kramer a exagerat puțin, nu-l putea vinde așa cum își dorea pentru că era un parfum de nișă, doar anumiți oameni ar fi fost capabili să-și dea cu un astfel de parfum.
Kramer inventase parfumul care te face să miroși a plajă, adică a nisip, apă sărată, alge și briză. Cum inventase el chestia asta? Se ducea pe plajă și se tăvălea îmbrăcat, să se îmbibe mirosul în el. Ei bine, acum ajungem la ideea esențială a parfumierilor. Este visul oricărui parfumier să poată păstra parfumul. (Vă aduceți aminte de filmul „Parfum. Povestea unui asasin”?) Ideea aceasta a păstrării parfumurilor este un fel de perpetuum mobile al industriei cosmetice.
Ca să sfârșim cu Kramer, ale cărui idei oricum nu duc nicăieri, să zicem că într-un episod ulterior celui în care a inventat parfumul „Plajă” a aflat că tocmai Calvin Klein i-a furat ideea. Și se ajunge la împușcături. Prin urmare, unii ar fi în stare să omoare pentru o idee care să-i îmbogățească. Ar face și crimă pentru ceva ce s-ar putea să le aducă bani cu nemiluita. Situația este aceeași și în industria cosmetică.
Parfumul Vulva
Un parfum de care când auzi poate stai și te gândești ce i-o fi venit parfumierului care l-a creat? Cum de s-o fi gândit că există cineva care să-și dorească să miroase a secreții vaginale!? Nu vă gândiți prea mult, este ceva ce se găsește la tot pasul, ciudați și amatori de alte chestii, ca să vorbim în limbajul lor.
„Vulva” este un parfum care redă senzația de transpirație și secreție feminină din zona pubiană. Producătorii vă asigură că este și original, adică făcut din secreții autentice. Este produs în Europa, în Germania. Cumpărați de pe Amazon cu vreo 40-50 de dolari. Creatorul lui este Guido Lenssen, un întreprinzător care crede că a surprins esența vieții și vă face un bine permițându-vă să-l cumpărați.
Parfumul miroase deci a vagin, sau unii zic că este miros de pipi de cal. Iar pentru cei amatori de reclame deșucheate le sugerăm să vadă videoclipul comercial al parfumului Vulva. E într-adevăr altceva, nu neapărat mai inteligent…
Parfumul Burger King
Dacă nu mai puteți după mirosul de carne prăjită, dacă vă închipuiți că singurul parfum care vi se potrivește este cel de Burger… atunci dați-vă cu el! De fapt, cei de la Burger mai făcuseră o trăznaie asemănătoare prin 2008 când au scos Flame, un spray de corp cu miros de carne fiartă.
Parfumuri ca la înmormântare
Ideea asta de a reproduce buchetul de mirosuri de la o înmormântare nu este nouă. Sau nu este unică. Ea a aparținut inițial comercianților din sectorul de pompe funebre. Interesant este că parfumuri cu miros de înmormântare s-au creat deja câteva, existând deci și mai multe licențe de producție.
Unul dintre acestea ar fi al celor de la „Demeter Fragrance Library”, niște americani mai „deosebiți”. Cum spuneam, în domeniul acesta este destulă concurență, afacerile cu înmormântări fiind printre cele mai profitabile, iar asta dintotdeauna.
Un parfum pentru capele, camere de veghe, ambianța în general la evenimente funebre este produs și de Casa Curionoir. Ne referim la Purotu Rose creat de Tiffany Jeans…
Parfumierii sunt ca toți oamenii
Când spunem că parfumierii sunt și ei oameni, ne referim desigur la faptul că au și ei puncte forte și slăbiciuni, ca fiecare dintre noi dealtfel. Sau sunt mai libertini, au dezinhibiții și trăsături de caracter care-i scot din tipare. Unii ar zice că anumiți parfumieri sunt ciudați, ca să nu spună direct că sunt chiar duși.
De fapt, creatorii de parfumuri ciudate și neuzuale nu sunt decât niște creatori altfel, poate sunt oameni de afaceri de nișă. În fond, exploatează și ei preferințele și gusturile diferite ale altora. Așa s-au produs parfumuri cu aromă de marijuana, te tutun, de crabi, de sânge amestecat cu transpirație, etc.
Și suntem convinși că diversitatea parfumierilor se va dovedi în fiecare zi. Căci ei sunt așa cum este lumea…