Coș 0

Cel mai bun parfum și întâmplarea

Inventarea celui mai celebru parfum al tuturor timpurilor s-a făcut poate din greșeală. Se spune că marile averi se fac în vremuri tulburi. Posibil. Așa cum marile idei vin din greșeală, așa cum marile invenții se fac pentru că ai lovit ceva cu piciorul, pentru că ai spart o sticlă prin mișcarea cotului sau cine știe ce altă trăsnaie a făcut cineva aflat în locul potrivit la momentul potrivit. Probabil așa a fost și cu…

Continue reading

Un parfum de 6800 de dolari: Lacrimile Tebei

De fapt, ca să fim corecți până la sfârșit, acest parfum se numește „Lacrimile sfinte ale Tebei” (Les Larmes Sacrees de Thebes). Așa cum am reiese deja din titlu, este un parfum din dintre cele mai scumpe, considerat al doilea din lume din acest punct de vedere. De ce este așa de scump!? Vom intra în detalii în rândurile de mai jos, va trebui însă să ne fie permisă observația că nu are importanță dacă…

Continue reading

Parfum și parfumier, cum te califici…

Cine-și câștigă existența mirosind a parfum și făcând parfumuri… are parte de-o invidie la nivel maxim! Sau poate admirație!? E greu de definit sentimentele pe care le încearcă un admirator de acest gen, poate că în cineva se va naște ambiția de a deveni parfumier… Ei, dar cum să devii parfumier? Aceasta este o calitate rezervată geniilor, celor care sunt super-talente, francezilor și italienilor, afemeiaților, etc. Este așa de greu să devii parfumier și să…

Continue reading

Despre parfum, de la petala de iasomie

Industria de parfumuri, a cosmeticelor în general, oferă mult spațiu de desfășurare a tuturor celor care doresc să facă afaceri, să trăiască din ea, să se folosească de aceste produse. Poți fi un producător de parfumuri, poți fi un distribuitor sau vânzător en-detail sau poți fi doar beneficiar. Ah, mai există o categorie de beneficiari: cei care sunt chibiți, care stau pe margine și vorbesc despre un parfum sau altul, care-și dau cu părerea sau…

Continue reading

Un parfum doar pentru tine. Alege cu capul!

Căutând printre parfumuri și magazine online, încercând să alegeți ceva care să vă definească, veți fi supuși unui asalt comercial foarte intens căruia, dacă nu-i înțelegeți sensul îi veți cădea pradă extrem de ușor. Adică, să fiți convinși că pentru alegerea acelui parfum care să fie numai al dvs. va trebui să vă antrenați la modul cel mai serios. Ce înseamnă antrenament în cazul de față!? Opinăm că aveți nevoie de trei calități de bază:…

Continue reading

Despre un armean și Coco Chanel. Și-un pic de Jfenzi…

Până la a vorbi despre un parfum, de ce este unul mai bun decât altul, poate că ne-ar fi tuturor de folos să remarcăm o tendință a lumii mondene. O tendință a modei sau poate doar a oamenilor din industria de parfumuri, dar care cu siguranță are legătură cu transformarea societății noastre. S-ar putea crede că este vorba doar despre eliberarea sexului. Însă, de fapt, este adusă în discuție supremația din modă, din industria cosmeticelor…

Continue reading

Calitatea și transformarea unui parfum

Spuneam în „Cum se alege un parfum original” că unul din elementele de siguranță la parfumuri este tocmai originea lui. Adică locul de unde îl cumpărăm. Și nu vom insista acum pe diferența dintre un parfum cu 10 lei cumpărat de la bazar și unul cu 100 de lei luat de la Mall. Există însă vreo deosebire dintre un parfum cumpărat online și unul din parfumerie!? Magazinele online cu parfumuri sunt și ele tot așa…

Continue reading

Cum se alege un parfum original

Cum se cumpără un parfum original Atunci când cumpărați parfumuri vreți să știți desigur că dați banii pe ceva original, că nu vă risipiți resursele pe falsuri. Ei bine, dacă vorbim într-un sens oarecum peiorativ, toate parfumurile sunt originale. Desigur că ați înțeles gluma. Însă, la fel de adevărat este și că termenul de original este atribuit în general lucrurilor de calitate, ceea ce, totuși, este o diferență vis-a-vis de sensul real. Parfumuri Jfenzi pentru…

Continue reading

Parfum și istorie: Egiptul și institutele sale

Se poate spune că industria de parfumuri s-a născut la Grasse, în Franța, pentru că aici s-a statuat că e capitala mondială a parfumurilor!? Exprimarea ar fi nefericită, chiar dacă da, La Grasse este o bornă de hotar referitor la noțiunea de parfum. Dar Grasse deține rolul de lider abia din Evul Mediu, după o poveste cu călugări tăbăcari care erau exasperați de mirosurile pestilențiale ale pieilor de oaie, suprapuse cu alte mirosuri de oaie…

Continue reading
    Director Web