Posted on

Parfumuri de nișă, ciudate sau doar excentrice

parfum cal

Parfumierii sunt în general de acord că fiecăruia i se potrivește un anumit tip de parfum. Că nu e cazul să dăm pe noi la modul strident, să descărcăm un flacon întreg. Mai mult, unii dintre parfumierii români au idei bine definite despre cultura publicului român în materie de esențe, de mirosuri și, în general, despre tot ce știe un român.

Astfel, Iulia Preda declara într-un interviu că parfumurile de marcă nu sunt pentru o persoană stilată și educată în acest sens. Că oamenii cu personalitate aleg parfumuri speciale, adică de nișă, create special pentru ei. De parfumieri talentați și care păstrează unicitatea fiecărei arome. Să recunoaștem, o idee îndrăzneață într-o Românie care se pricepe la orice. Inclusiv la parfumuri.

Continuă să citești Parfumuri de nișă, ciudate sau doar excentrice
Posted on

Parfum și marketing, clasic și online

parfum de flori

Vom face o mică incursiune în marketingul online vis-a-vis de parfumuri. Vă vom explica de ce au apărut blogerii de nișe sau generaliști. De ce un influencer ar putea fi soluția unei afaceri de succes.

Cine are nevoie de producția de esențe

De pe urma parfumurilor trăiesc mai mulți oameni. Primii care au mirosul ca sursă de existență sunt florarii, dar am putea spune că aceștia nu sunt cei mai importanți. Într-o industrie horticolă, inginerii ar trebui să fie cei care stăpânesc destinele fiecărei flori. Însă un inginer horticol, unul care spune când se pune sămânța, când se udă și când se culege floarea, s-ar putea să nu fie o fire prea prietenoasă. S-ar putea chiar să facă totul așa, ca o rutină.

parfum frezii
Parfum de frezii… bănuiți câte flori necesită un astfel de flacon!?
Continuă să citești Parfum și marketing, clasic și online
Posted on

Rețeta unui parfum de succes: pentru că meritați!

parfum notorious

Marketingul și parfumurile merg mână în mână. Ca să vinzi un parfum trebuie să-i faci reclamă, să-l ridici în slăvi și să spui câteva cuvinte magice. Trebuie să le repeți obsesiv, să le difuzezi pe canalele de promovare, într-un cuvânt ai nevoie de acea poveste care, spusă la nesfârșit, te face și pe tine să o crezi. Aceasta este o variantă despre promovarea celor mai bune parfumuri…

Continuă să citești Rețeta unui parfum de succes: pentru că meritați!
Posted on

De la parfum la elixirul tinereții

parfum regina ungariei

Unele parfumuri se nasc din legende. Iar poveștile acestora sunt atât de „legendare” încât aceeași fărâmă de adevăr este prinsă în mai multe variante, mai multe povestiri sau are diferite conotații. Iar acum, datorită internetului și talentului de povestitor al nenumărator genii literare nedescoperite, legendele sunt la a doua tinerețe. Versiuni noi, sensuri noi, etc. De exemplu „parfumul Reginei Ungariei” sau „apa ungurească”, așa cum o mai știu unii împătimiți ai parfumului.

Continuă să citești De la parfum la elixirul tinereții
Posted on

Parfum pentru regine? Pentru vedete? Nu neapărat…

parfum gin fizz

Este „obligatoriu” să ai un parfum creat de tine sau măcar să fii în stare să recomanzi niște parfumuri. Așa cred vedetele în România. Dintre „celebritățile” de la noi sunt puține cazuri care să nu recomande un anume producător sau o gamă de parfumuri. Toți artiștii mai de soi, toate vedetele de televiziune, fiecare crede că știe, crede că este suportul potrivit pentru o reclamă. Sau, mai mult, crede că-și poate permite luxul de a face un parfum în nume propriu.

Continuă să citești Parfum pentru regine? Pentru vedete? Nu neapărat…
Posted on

Parfumuri ciudate pentru femei și bărbati trăsniți

parfumuri ciudate

Există un soi de parfumuri care nu se dau cu una, cu două, adică nu-ți vine ușor în minte să-ți dai cu el pe tine. Mai ales dacă ieși în lume. Sau, mai bine zis, poate doar dacă te duci într-un loc anume-ți dai cu ceva neobișnuit…

Continuă să citești Parfumuri ciudate pentru femei și bărbati trăsniți
Posted on

Parfum Scandal și miros de Trump

parfumuri britney

            Marketingul unui parfum se face cu bani. Dar nu ajunge. E nevoie de idei, de popularitate și de cineva care să-l vândă. Un parfum este adesea identificat cu o mare vedetă. Ea vinde, nu neapărat parfumul.

JFenzi: Parfumuri bune. Surprinzător de bune

            Personajul Kramer din serialul de succes Seinfeld inventase la un moment dat propriul lui parfum. Însă nu-l cumpăra nimeni. De ce? În lumea modei și a cosmeticii el nu însemna nimic.

Continuă să citești Parfum Scandal și miros de Trump
Posted on

Parfumuri, somnifere și crime în serie

parfum grasse

            Știm despre parfumuri că inițial erau folosite la ceremoniile religioase, la toaleta aristocraților, în afacerile plăcerii, la estomparea miresmelor urât mirositoare din procesele de producție. Parfumurile sunt utilizate și la aromoterapie, procedee medicale alternative. În mod sigur utilizările principale ale parfumurilor, atât cele de ieri cât și cele de azi vor rămâne. Ar fi absurd să ne gândim că parfumul s-ar putea transforma în altceva.

Continuă să citești Parfumuri, somnifere și crime în serie
Posted on

Prima curtezană și parfumierii amatori venețieni

parfum la Venetia

Puțini bărbați înțeleg legătura dintre parfumuri, sex, decolteuri generoase și încălțămintea cu platformă. Celebrii pantofi cu talpă groasă au fost dezvoltați în epoca de glorie a Republicii Venețiene. Adică atunci când aveai în față o femeie din Veneția plăcerilor, ochii trebuiau să fie cât mai apropiați de sâni, iar nasul să-i miroase fără opreliști. Exagerând puțin, femeia era atât de înaltă cât să fii obigat să-ți lipești fața de pieptul ei. Așa s-au dezvoltat pantofii cu platformă, iar parfumurile trebuiau să fie și mai excitante. Păi cum altfel, un bărbat în căutare se ghida după văz și miros…

Continuă să citești Prima curtezană și parfumierii amatori venețieni